wtorek, 30 lipca 2013

Dom Grudziąców

Cześć! Witajcie!
Ponieważ moja rodzina się przeprowadza do mniejszego mieszkania postanowiłam przesłać wam zdjęcia ze starego domu :) 


Widok od ulicy:
 Widok z lewej i tyłu:
 Widok z prawej:
 Drugie piętro:


 Pierwsze piętro:

 Piwnica:
Oto  mój domek

A to rodzina po przeprowadzce :)



Z przodu Viola już jako nastolatka a z tyłu jej rodzice Michał oraz Eliza. Starość nawet ich dopadła ;(

Muszę Wam powiedzieć nie za dobrą wiadomość rodzice Michała zmarli.

Wasza MrsCzeekoladoWa

4 komentarze:

  1. Sama robiłaś piwnicę? Kojarze dom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak piwnicę robiłam sama. Nie jest ona zbyt piękna, chciałam po prostu żeby simowie mogli sobie pograć w bilarda czy w kręgle. Dom znajduję się w Sunset Valley koło przyjaciółek z pracy.

      Usuń
  2. Nominowałam Cię do Versatile Blogger Award. http://anulaa89.blogspot.com/2013/07/nominacja-do-versatile-blogger-award-i.html
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń